Victòria del femení A de la Unió Esportiva Sant Andreu contra La Roca per 4-2. Una segona part seriosa manté a l’equip a la tercera posició de la taula
L’ultim classificat visitava el Narcís Sala aquest diumenge i l’obligació de sumar 3 nous punts era clara, tot i això les noies locals després de varies setmanes de molta intensitat es van prendre aquest compromís amb certa relaxació i això va fer que el partit fós el pitjor en el que portem de temporada.
Per la seva part la Roca va plantejar un partit seriós i ordenat que juntament amb les moltes ganes que hi va posar va dificultar la feina local, arribant a la mitja parta amb empat a 2.
A la segona meitat les locals, van millorar l’actitud i van fer una represa amb més seriositat i amb dos gols de Sandra sentenciaven el partit i aconseguien que els 3 punts es quedéssin a casa.
La setmana vinent canvi radical ja que després de la visita del cuer les quadribarrades visitaran el camp del lider, l’ Espanyol B.
UE Sant Andreu: Silvia, Loli, Mariona, Mar, Carla, Pidi (46′ Visa), Nat, Sara, Lidia (46′ Nerea), Lenny i Sandra
Gols:
0-1 (12′)
1-1 (14′ Carla)
2-1 (33′ Lenny)
2-2 (37′)
3-2 (75′ Sandra)
4-2 (90′ Sandra)