La recaptació per La Marató de TV3: 1.338,95€

Els andreuencs van respondre diumenge a la iniciativa del club de col·laborar amb la lluita contra el càncer i van demostrar la seva solidaritat. Els ingressos per la venda d’entrades i totes les donacions que es van fer a l’estadi s’han donat a La Marató.

Tots els esforços sumen per ajudar a la investigació de malalties que promou La Marató de TV3, aquest any destinada al càncer. En total s’han recaptat més de 10 milions d’euros, i el Sant Andreu va voler aportar el seu granet de sorra amb la col·laboració inestimable dels aficionats quadribarrats.

Les entrades de general es van posar a 5 euros per tal d’aconseguir més assistència a l’estadi, fet que es va aconseguir. Tot aquest taquillatge es va destinar a La Marató, així com també les donacions que els socis van fer a les urnes ubicades als accessos de l’estadi. Uns accessos en els que també es va repartir un adhesiu de la campanya solidària que Televisió de Catalunya celebra cada desembre.

Els jugadors del primer equip no van ser menys i en les seves samarretes durant el partit contra el Mallorca B van portar aquest adhesiu enganxat sota l’escut. El mateix van fer els membres de l’staff, personal del club i els integrants del Promeses B, que van sortir a l’inici del partit acompanyant el primer equip i van fer un partidet d’exhibició al descans.

Més en

Sense marge d’error

Premsa15 de desembre de 2018

Prèvia Juvenil A i Sant Andreu Atlètic

Premsa15 de desembre de 2018

Convocatòria de la Junta General d’Accionistes

Premsa13 de desembre de 2018

Mèrits quadribarrats sense premi (1-2)

Premsa13 de desembre de 2018