Com ja hem anunciat anteriorment la UE Sant Andreu participarà en la manifestació contrària al terrorisme d’aquest dissabte 26 d’agost. Convidem a tothom qui vulgui a venir amb nosaltres per mostrar el nostre suport a les víctimes de l’atemptat i condemnar els atacs terroristes.
El punt de trobada per anar tots junts a la manifestació serà a La Rambla de Catalunya cantonada amb el carrer Còrsega a les 17:15h. La forma més ràpida per arribar-hi, i la que recomanem, és anar a la parada de metro de Diagonal i utilitzar la sortida “Rambla de Catalunya”, que és a tan sols uns minuts caminant del lloc establert.
Des de la UE Sant Andreu sol·licitem la màxima assistència dels nostres socis i aficionats a la manifestació. Recordem que cap dels representants oficials del club durà cap signe distintiu de l’entitat i preguem que la gent que s’uneixi a nosaltres s’abstinguin també de portar-ne.