Comunicat de la UE Sant Andreu

La UE Sant Andreu, arran de la controvèrsia i la confusió generada sobre l’horari del partit de diumenge contra l’UA Horta, que es disputarà a les 12:00h a l’estadi Feliu i Codina, vol expressar les següents consideracions, expressades cronològicament, i respectant que l’UA Horta està en el seu dret de fer el que consideri oportú en tot moment, amb la voluntat d’esclarir els fets.

1. Que a la primera volta el Sant Andreu va demanar a l’Horta d’avançar el partit a dissabte a causa de la tornada dels setzens de final de la Copa del Rei davant l’Atlético de Madrid al Wanda Metropolitano, però que l’Horta, al·legant falta de temps per la situació laboral d’alguns dels seus futbolistes, va refusar.
  2. Que fa dos mesos que el Sant Andreu va demanar a l’Horta d’avançar a dissabte el partit previst per a aquest diumenge, per tal que el club i els futbtolistes tinguessin temps suficient per a organitzar-se, per tal que no succeís com en el partit de la primera volta.
  3. Que l’Horta fa dues setmanes va adaptar-se a l’horari del Santfeliuenc FC, dissabte a la tarda
  4. Que la negativa de l’Horta a jugar dissabte va comportar que es fixés l’horari del partit diumenge a les 12:00h, que és el seu horari estàndard.
  5. Que l’Horta va demanar de jugar diumenge a les 18:30h, al·legant que afavoriria una assistència més gran d’aficionats.
  6. Que el Sant Andreu va refusar aquest horari, insistint a jugar dissabte, per a tenir més temps de descans de cara a la final de la Copa Catalunya.
  7. Que la FCF no va notificar al Sant Andreu dins el termini hàbil el canvi que demanava l’Horta.
  8. Que el Comitè de Competició demà era previst que valorés la petició.
  9. Que finalment l’Horta ha desistit, fora de termini sense comptar amb la conformitat del Sant Andreu, i per tant el partit es jugarà en l’horari estàndard fixat a la FCF, diumenge a les 12:00h.

Per últim, el club fa una crida a l’afició a desplaçar-se en massa diumenge al Feliu i Codina per a donar suport a l’equip i també demana esportivitat a tothom.

Més en

El Sant Andreu fa 71 punts, els mateixos que la temporada passada

Premsa21 de maig de 2019

Vols el cartell de l’homenatge?

Premsa20 de maig de 2019

Homenatge als quadribarrats de l’ascens a Segona A