Comunicat sobre els fets de diumenge

sant andreu escut

La UE Sant Andreu és un club compromès amb els valors col·lectius i de formació de l’esport, el joc net i contra qualsevol manifestació racista i xenòfoba.

El club ha rebut una sanció econòmica pel llançament d’objectes als minuts finals del partit de diumenge passat contra el Cerdanyola al Narcís Sala. Una actuació individual que condemnem i lamentem perquè taquen l’honor i malmeten el nom de la UE Sant Andreu i dels seus aficionats. Demanem que qualsevol persona que conegui l’autor dels fets es posi en contacte amb el club per tal d’expulsar-lo.

En aquest sentit, el club es veu obligat a prendre mesures perquè aquesta actuació així no es torni a repetir. Si hi ha nous incidents, s’estudiarà el tancament de la grada que els provoqui si no s’identifica el responsable. Un insult, una escopinada, el llançament de qualsevol objecte i qualsevol comportament que no representi els valors del club i de l’esport.

Es recorda també la prohibició d’introduir llaunes, ampolles i altres elements perillosos a les instal·lacions del club. Qui no compleixi les normes serà automàticament expulsat del Narcís Sala i se’l donarà de baixa com a soci.

Agraïm el vostre suport i col·laboració i lamentem que el comportament incívic d’uns pocs afectin tota l’afició.