Comunicat de la UE Sant Andreu

sant andreu escut

La UE Sant Andreu manifesta el seu total suport al seu futbolista Ton Alcover, coneguda la notícia de la interposició de la denúncia del CE Europa davant la Federació Catalana de Futbol.

Ton Alcover sempre ha destacat pel seu compromís amb el nostre equip, pel seu esforç i excel·lent professionalitat i sobretot pel seu comportament amb els companys, els tècnics i amb tots els socis i treballadors del club.

La celebració entre els nostres jugadors i afeccionats va ser un cop acabat el partit, mentre esperaven que la policia els permetés de sortir de l’estadi del Nou Sardenya. Els afeccionats de l’Europa ja havien marxat de les grades i els càntics s’emmarquen en un moment d’eufòria per victòria molt important en el derbi.

Lamentem la difusió pública que s’ha fet de la interposició d’una denúncia que considerem desproporcionada, de la qual encara no hem pogut tenir coneixement i respondrem a ella adequadament. També procedirem amb les corresponents prevencions internes.

La denúncia del CE Europa pels càntics d’aquesta celebració a més, és del tot incoherent amb el comportament d’alguns afeccionats, jugadors i responsables del seu propi club en ocasió d’aquest partit, en què els jugadors del Sant Andreu van rebre insults i un intent d’agressió. En aquest sentit, en temporades anteriors malauradament la UE Sant Andreu i els seus jugadors i afeccionats també han hagut d’escoltar càntics desagradables al Nou Sardenya que tothom pot recordar.

Tot reiterant el nostre suport a Ton Alcover, esperem poder retrobar-nos, en bona rivalitat, al Narcís Sala.