Comunicat sobre les restriccions als afeccionats

sant andreu escut

Davant les restriccions ordenades per les autoritats governamentals, sanitàries i esportives en l’accés de públic als estadis, la UE Sant Andreu vol expressar la comprensió per aquestes mesures en un moment de prevenció i control de l’expansió de la Covid-19, coneguda popularment com a coronavirus.

Tanmateix, considerem que no té sentit jugar partits de futbol a porta tancada sense afeccionats. El futbol és d’ells i creiem que no es pot continuar disputant la lliga a porta tancada i fins a nou avís.

Volem vetllar també per la seguretat i la salut dels futbolistes, les seves famílies, els treballadors del club, així com pels periodistes que cobreixen els partits de la lliga.

És per aquest motiu que demanem a la FCF que suspengui la competició fins que els aficionats puguin tornar als estadis, d’acord amb les autoritats sanitàries i governamentals, i instem a prendre les decisions oportunes respecte de les modificacions del calendari corresponents, amb consens amb els clubs.