Comunicat de la UE Sant Andreu

sant andreu escut

Comunicat de la UE Sant Andreu arran de la resolució respecte del partit contra el CF Pobla de Mafumet

El Comité de Apelación de la RFEF ha estimat el recurs interposat pel CF Pobla de Mafumet per la suposada alineació indeguda del nostre futbolista Josu Rodríguez en el partit entre la UE Sant Andreu i el CF Pobla de Mafumet disputat al Narcís Sala el 27 d’octubre del 2019, corresponent a la Jornada 10, amb resultat final d’1 a 0.

El CF Pobla de Mafument va presentar primer un recurs al Comitè de Competició, que va resoldre a favor de la UE Sant Andreu el 27 de novembre. El club tarragoní va interposar aleshores un recurs d’apel·lació, que va resoldre’s ahir. El Comitè d’Apel·lació ha resolt a favor dels interessos del CF Pobla de Mafument i li ha atorgat el triomf per 0 a 3 en aquell partit, a més d’imposar una multa de 1.001 euros a la UE Sant Andreu i la corresponent pèrdua de tres punts.

Tanmateix, encara no s’han establert els criteris per a determinar la classificació final de la lliga. És previst que dilluns la RFEF els faci públics, fet pel qual ara mateix tant és possible que el Sant Andreu acabi la lliga com a tercer classificat o com a quart. El departament legal del club ja estudia la presentació immediata d’un recurs contra la resolució al Tribunal Administratiu de l’Esport (TAD).

La resolució d’ahir ha examinat la consulta que la UE Sant Andreu va fer a la Federació Catalana de Futbol (FCF) abans del partit per saber si Josu Rodríguez podia jugar-lo, però desestima els arguments del club i conclou que la FCF no era competent per a resoldre qüestions relatives al règim disciplinari.

En canvi, la resolució del Jutge de Competició va donar la raó a la UE Sant Andreu, tenint en compte la confirmació que va fer la FCF perquè Josu Rodríguez pogués disputar el partit. El jutge va argumentar que la jornada anterior, que corresponia al partit contra el CF Reus Deportiu, computava com a jornada disputada perquè se sumen els punts i els gols, d’acord amb el reglament de la mateixa RFEF.