Comunicat amb relació a la numeració dels carnets de soci

La UE Sant Andreu ha analitzat els problemes que hi ha respecte de la numeració dels carnets dels socis. Els socis, per múltiples canals, han fet arribar al Club les queixes i malestar respecte a un problema que s’arrossega fa temps.

L’estiu del 2018, l’empresa externa encarregada de fabricar els carnets va duplicar els números. Aquest error inicial va intentar-se corregir amb el sistema informàtic, que havia de recol·locar els números i solucionar el problema. Tanmateix, el resultat no va ser satisfactori l’estiu passat.

El Club ha analitzat les opcions que hi havia per a resoldre aquest error i retornar a tots els socis el número que realment li correspon. La impressió dels carnets permetrà que tothom recuperi el seu número real, a partir de la data d’alta de soci de cadascú. Per aquest motiu, alguns socis baixaran de número, però altres pujaran perquè els últims dos anys han tingut números que no eren reals.

Des de la UE Sant Andreu treballem per a professionalitzar totes les estructures del club i s’ha considerat que aquest problema requeria una solució immediata i prioritària, conscients de la importància sentimental que el número de soci representa per a molta gent. És per això que demanem disculpes pels inconvenients que això ha pogut suposar durant aquest temps i reiterem la nostra disposició a atendre els socis de la millor manera possible.