Comunicat per al futbol base

Comunicat oficial de la UE Sant Andreu a les famílies i membres del futbol base arran de l’anunci de les noves restriccions per la covid-19.

Estimades famílies, desitgem que continueu tots en un bon estat de salut i des del club us enviem tots els nostres ànims per a poder superar aquesta difícil situació que actualment vivim a causa de la Covid-19.

Mitjançant aquesta comunicació volem notificar que a causa del comunicat emès per la SECRETARIA GENERAL DE L’ESPORT i DE L’ACTIVITAT Física (SGEAF), la FEDERACIÓ CATALANA DE FUTBOL i el PROCICAT, han decidit ajornar la competició oficial, així com els partits amistosos i entrenaments a les instal·lacions esportives durant els 15 dies vinents, fins el 14 de novembre de 2020, esperant una millora amb relació al nivell de contagis per covid-19.

Des de la UE SANT ANDREU, volem informar-vos que els entrenaments continuaran produint-se en els mateixos dies i horaris, a través de la plataforma ZOOM, ates que el cap de setmana del 14-15 de Novembre ha de tornar la competició i des del club considerem que és important mantenir el nivell d’entrenament per tal d’estar en les millors condicions possibles per afrontar la competició. A més, creiem que és important pels jugadors i els equips, mantenir la interrelació entre tots els membres a través d’entrenaments i dinàmiques de grup.

Volem manifestar també la nostra intenció juntament amb la Federació Catalana de Futbol (FCF), la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) de retornar a l’activitat esportiva normal, tant entrenaments com competicions a la brevetat més gran possible, tot respectant els protocols de manera estricta.

Aprofitem el comunicat per agrair a totes les famílies el seu compromís amb el protocol establert per tal de garantir l’activitat futbolística del club.

Desitgem poder recuperar la normalitat en la nostra activitat, per tal de gaudir del futbol com a tots els nostres jugadors i a tots els membres de l’entitat ens agrada.

Coordinació general UESA

Sant Andreu de Palomar, 30 d’Octubre del 2020