Ascó – Sant Andreu: tres punts per a reafirmar-se

El Sant Andreu cerca la primera victòria a domicili a l’estadi de l’Ascó en un partit en què els quadribarrats han de reafirmar les bones sensacions.

Els quadribarrats viatgen a la riba de l’Ebre per a visitar el FC Ascó, que aquesta temporada ha tornat a Tercera. El Sant Andreu cercarà una primera victòria lluny del Narcís Sala que es resisteix, però que és necessària per a consolidar els fonaments i la confiança de l’equip.

Els asconencs han començat la lliga amb una victòria, un empat i dues derrotes, i encara no han guanyat a casa, i només han marcat en un d’aquests quatre partits. Assecar els locals i mantenir la porteria a zero també serà un dels objectius andreuencs.

Almazán no podrà comptar amb Franco per lesió, ni amb Rabelo ni Marc Garcia pels compromisos amb Andorra. El porter juvenil Arnau Torras entra a la llista de convocats.

FC ASCÓ – UE SANT ANDREU

Competició: Jornada 6 de la Tercera RFEF (Grup V)
Horari: dissabte 9 d’octubre, a les 17:00h
Estadi: Municipal d’Ascó
Àrbitre: Jaume Gibert González (del. Penedès-Garraf), assistit per Joan Cols Ràfols (Penedès-Garraf) i Adam Chohabi Ammi (Penedès-Garraf)
Seguiment: @uesantandreu, SantAndreuRàdio.com i Ràdio Trinijove (91.6 FM)

Fotografia: Judit Andreu – UESA

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS