Comunicat oficial de la UE Sant Andreu

La UE Sant Andreu, sobre els fets succeïts aquest matí al Narcís Sala.

El fort vent, per força major, ha provocat la caiguda d’una placa de tipus plàstic de la coberta del Narcís Sala al descans del partit entre el Juvenil F i el Ràcing Sarrià, que finalment s’ha suspès. Afortunadament tothom està bé i no s’han lamentat danys físics ni materials.

La Guàrdia Urbana i els Bombers han procedit a retirar la placa de tipus plàstic que ha caigut, que té una dimensió de 2×1 metres. El cap dels Bombers ha demanat la suspensió dels partits d’aquesta tarda per la previsió de fortes ventades per aquesta tarda i el Club ha seguit les seves recomanacions.

Aquest dilluns es podrà reprendre l’activitat amb normalitat sempre i quan el vent hagi cessat. Si no, es suspendran tots els entrenaments.

El Club s’ha posat en contacte amb el Districte de Sant Andreu, que s’ha mobilitzat immediatament per estudiar el fet, i ha demanat una reunió d’urgència per abordar la qüestió, atès que la prioritat absoluta és la seguretat de tothom.

Fotografia: UE Sant Andreu

Més en

Dol pel traspàs de Joan Mora

Premsa17 d'octubre de 2017