“Costures Sant Andreu”: obrim botiga a Westfield La Maquinista!

La UE Sant Andreu obrirà durant dues setmanes una botiga a Westfield La Maquinista en què tothom podrà personalitzar-se una samarreta amb l’escut del Club.

Demà, 14 de maig, a les 19:00h, la UE Sant Andreu estrenarà un espai propi al centre comercial Westfield La Maquinista. “Costures Sant Andreu” és una iniciativa en què han treballat les últimes setmanes el Club, Westfield La Maquinista i l’agència Probably Wrong perquè tota l’afició quadribarrada pugui personalitzar-se una samarreta amb l’escut del Sant Andreu totalment de franc i convertir-la així en una nova equipació oficial del Club.

En l’acte d’inauguració assistiran membres de la plantilla del Sant Andreu, de l’estructura executiva del Club i de la Junta Directiva, a més de diversos convidats, a més de diversos patrocinadors que també han participat en la campanya de comunicació d’aquesta iniciativa. Esperem veure-us-hi!

En què consisteix?

Durant dues setmanes, en principi, tothom que ho vulgui podrà acostar-se a aquest espai de dilluns a dissabte entre les 17:00h i les 21:00h. Caldrà demanar hora al web de Westfield La Maquinista. “Costures Sant Andreu” està situat a la planta 1, accés 5, del centre comercial, davant el Carrefour.

“Costures Sant Andreu” s’inspira en el passat fabril i tèxtil de Sant Andreu de Palomar. Amb aquesta acció, la UE Sant Andreu i Westfield La Maquinista, patrocinador oficial del Club, volen reivindicar l’essència del futbol: la passió dels aficionats, simbolitzada en l’escut, davant la mercantilització que s’ha apoderat d’aquest esport, i el fet que el preu de les samarretes pot superar el centenar d’euros, així com els elevats preus de les entrades en segons quins estadis.

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS