Què inclou?

El carnet de soci inclou els partits de lliga regular, excepte dos partits que el Club decretarà com a jornades econòmiques. L'abonament no inclou la Copa del Rei ni un hipotètic play-off, però sí el dret de compra preferent i de preu reduït en les entrades per a aquests partits. 

Amb el carnet de soci també pot accedir-se als descomptes a la Botiga oficial de la UE Sant Andreu i al dret preferent de comprar entrades pels partits a domicili.

NOVETATS RELLEVANTS

  • Carnet de simpatitzant: per tothom que vulgui donar suport a distància a la UE Sant Andreu, costarà 35€ i donarà accés a un descompte per la nova samarreta i a dos partits de lliga regular durant la temporada, excepte jornades econòmiques. 
  • Tribuna numerada: tots els socis/es de Tribuna podran seleccionar una zona on se’ls assignarà un seient per tota la temporada. Els únics que podran triar un seient en concret són els socis fins al número 2.000 i els Socis Protectors. L’assignació dels seients es farà dues setmanes abans del primer partit de lliga al Narcís Sala.
  • Abonament a la Preferent Nord: destinat exclusivament a descongestionar el Gol Nord de gent que prefereix veure el partit asseguda al seient. Per aquest motiu, es mantindrà el preu per a socis/es que decideixin de canviar d’aquest sector i provinguin del Gol Nord, no s’acceptarà a gent que vinguin d’altres sectors. 
  • Gol Nord, grada 100% d’animació: el Club treballa conjuntament amb la Federació de Penyes perquè la temporada vinent tothom que vagi al Gol Nord sigui per veure el partit dempeus i animant, convertint-lo al 100% en una grada d’animació. Per aquest motiu, recomanem a tothom que vulgui veure el partit assegut que s’aculli a la migració a la Preferent Nord
  • Jornades econòmiques: s’ha determinat que n’hi haurà dues durant la temporada.
  • Porta 3: es faran dos accessos diferenciats (a Gol Nord, juntament amb la 4, i a Preferent Nord).