Sant Andreu – Mallorca ‘B’: fila zero i taquilla solidària amb el País Valencià

El Sant Andreu donarà íntegrament la taquilla del partit contra el Mallorca ‘B’ a la missió d’Open Arms per a vehicular aquesta ajuda econòmica cap als afectats per la tragèdia causada per la DANA al País Valencià.

Diumenge vinent a les 11:15h, el Sant Andreu reprendrà la lliga contra el filial del Mallorca a l’estadi Narcís Sala. Des del Club fem una crida als nostres socis/es i al futbol base a col·laborar amb la campanya de recaptació d’ajuda per a la reconstrucció dels municipis afectats per la DANA al País Valencià mitjançant la missió de Proactiva Open Arms.

Es podrà accedir al Narcís Sala amb el carnet de soci, però us convidem igualment a comprar una entrada mitjançant el sistema fila zero per a col·laborar en la recaptació. El sistema permet de seleccionar un donatiu extra en el moment que es compra l’entrada. En el cas de públic general, el sistema és el mateix, la compra de l’entrada permet alhora fer un donatiu.

COMPRA LA TEVA ENTRADA I COL·LABORA

Els preus per a aquest partit seran els següents:

TRIBUNA (C/ Santa Coloma, porta 2): 10€
LATERAL (C/ Virgili, portes 5 i 6): 7€
PREFERENT SUD – GRADA FUTBOL BASE (C/ Virgili, porta 7): 7€
GOL NORD – LA POPULAR (C/ Santa Coloma, porta 3): 5€
GOL SUD SECTOR LOCAL + AFICIÓ VISITANT (C/ Virgili, porta 7): 5€
GOL SUD PROMOCIÓ ESCOLES (C/ Virgili, porta 7): 3€

A més, el Club ha preparat una promoció amb les escoles de Sant Andreu de Palomar amb entrades especials a 3€ per a aquest partit.

Tota la recaptació, tant de la venda per internet i de taquilla física, a més dels donatius, es destinarà a Open Arms. Així mateix, hi haurà guardioles als accessos per a recollir donacions en efectiu per qui vulgui contribuir-hi sense comprar entrada.

Fotografia: Álvaro Martin – UESA

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS