Notícies

El Juvenil A està preparat per al retorn a la Divisió d'Honor

L’equip de Sergio Sendra afronta el retorn a la màxima categoria del futbol juvenil després de l’ascens aconseguit la temporada passada.

El Juvenil A està preparat per al retorn a la Divisió d'Honor

El Juvenil A és a punt és a punt de començar la temporada 2026/2027, en què competirà a la Divisió d’Honor. Després de l’anhelat ascens aconseguit la temporada passada, l’equip té per davant un gran repte per mantenir-se a la categoria.

Sergio Sendra continuarà al capdavant de la banqueta del planter andreuenc, en una aposta per la continuïtat d'un projecte sòlid que vol créixer i consolidar-se a la categoria. Sendra està vinculat al Sant Andreu des del 2022 i lidera la banqueta del Juvenil A des del febrer del 2025. L’ascens de la temporada passada va posar el punt final a anys de treball i esforç per aconseguir el retorn de l'equip a la Divisió d’Honor.

Durant aquesta pretemporada, l’equip ha competit al Torneig d’Arenys i s’ha enfrontat al Juvenil A del Cornellà, amb victòria (2-0); al Gimnàstic de Manresa, amb derrota (2-1); al primer equip del Singuerlin, que competeix a Lliga Elit, amb victòria (1-2); a l’Ametlla de Mar, amb victòria (2-8) i al Can Vidalet, de Lliga Elit, amb empat (0-0).

Dissabte l'equip s'enfronta al Juvenil A de la Grama en el darrer test de pretemporada abans de començar la competició.

El cap de setmana vinent, els andreuencs rebran a la Damm en la primera jornada de lliga. Aquesta temporada, els de Sergio Sendra disputaran els seus partits com a locals al camp del Baró de Viver, a causa de la instal·lació i l'ús exclusiu de la gespa natural del Narcís Sala per part del primer equip.

La primera visita serà al camp del Girona FC, en la segona jornada de lliga. Els quadribarrats tancaran la competició a casa contra l’Oberena, l’1 o 2 de maig.

Fotografia: Álvaro Martin – UE Sant Andreu