Ibon Gutiérrez, nou jugador del Sant Andreu

Es tracta d’un migcampista basc de 29 anys amb experiència a Primera Divisió amb l’Athletic Club de Bilbao i a Segona amb el Numància, el Castelló i l’Albacete. Format a Lezama, el seu darrer club ha sigut el Sestao River de Segona B.

Ibon ha signat per una temporada i demà farà el seu primer entrenament amb els seus nous companys. El nou jugador andreuenc va disputar vuit partits com a titular amb l’Athletic Club la temporada 2005/2006, sis a la Lliga i dos a la Intertoto.

A la segona volta de la lliga, Ibon va marxar cedit a Sòria per jugar amb el Numància. L’any següent l’Athletic Club el va traspassar al Castelló, llavors a Segona A, on s’hi va estar dues temporades. La  2008/2009 la va jugar a l’Albacete, també a la categoria de plata.

Ibon també té força experiència a Segona B, on hi ha jugat amb l’Alacant, l’Alavés i el Sestao River. Com a curiositat, Ibon Gutiérrez és cosí segon de l’ex madridista Guti.

Foto: noticiasdealava.com

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS