Canviar la dinàmica a Saragossa

La Unió Esportiva Sant Andreu visita demà la Ciutat Esportiva de Saragossa amb la convicció de refrendar que la seva recuperació és un fet (16 hores) Amb la necessitat de retrobar-se amb el gol, els de Piti són conscients que només valen els tres punts per referendar un canvi de dinàmica. Dues jornades mantenint la porteria a zero (Cornellà i Espanyol) són mostra que l’equip ha fet la feina en defensa però també que ha d’acabar amb la sequera i començar a sumar punts de tres en tres.

L’equip ha fet avui l’últim entrenament de la setmana i després Piti ha donat la llista de convocats. El tècnic té les baixes dels lesionats Lucas Viale, José Antonio Llamas i del sancionat Ibon Gutiérrez. A més està molt pendent de l’estat de Manu Viale, que arrossega molèsties a l’esquena És per això que l’entrenador ha convocat 17 jugadors. La gran novetat és la presència del migcampista del juvenil, Joel Armengol. La llista la formen: Morales, Manu, Manu Viale, Azparren, Jilmar, Víctor, Carroza, Ton Alcover, Borreda, Calderón, Xavi Jiménez, Puerto, Guzmán, Bruno, Felipe, Nuha i Joe.

Tot i que no poden jugar, també viatjaran amb l’equip Lucas Viale i Ibon Gutiérrez. El migcampista bilbaí va veure contra l’Espanyol B (amb el partit acabat i per fer una observació a l’àrbitre) la cinquena groga de la temporada i haurà de complir un partit de sanció. Ibon i Lucas ha demanat a l’entrenador viatjar i fer costat als seus companys.

El Saragossa B, per la seva banda, tot i ser el cuer del grup ha canviat la dinàmica. De fet, només ha perdut un partit dels últims quatre -contra l’Olimpic de Xàtiva (1-0), en els dos últims ha estat a punt d’endur-se la victòria però li han remuntat en l’últim moment -a casa contra l’Elx (3-3) i diumenge passat a Tarragona (2-2)-. Tot i el relleu a la banqueta. César Lainez (segon d’Emilio Larraz, a qui va substituir en la jornada set) no ha millorat gaire els números. L’equip té dotze punts. Sis, els va aconseguir Larraz, els altres sis l’actual entrenador. Pel partit d’avui, tenen la baixa del migcampista Tarsi (un dels homes que ha debutat al primer equip) que fa quinze dies va ser intervingut d’un trencament en un dels dits del peu esquerre.

L’expedició andreuenca surt demà a primera hora des del Narcís Sala i tornarà a Barcelona només acabar l’enfrontament. El partit serà dirigit pel col·legiat valencià Bosch Doménech.

Foto: JUDIT ANDREU

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS