El capità del primer equip, José Antonio Llamas, renova el seu contracte una temporada més i continua engrandint el seu llegat a la UE Sant Andreu.
José Antonio Llamas, capità del Sant Andreu, tornarà a defensar la quadribarrada per setena temporada consecutiva. Enguany ha disputat 25 partits, gairebé tots essent un jugador fixe a l’esquema andreuenc i aportant la solidesa en defensa, l’experiència i el perill en atac que el caracteritzen.
El lateral quadribarrat va arribar el 2014 al Sant Andreu i en tots aquests anys ja acumula pràcticament 200 partits oficials disputats amb la quadribarrada. A més, la passada temporada va ser la primera com a primer capità. Llamas s’ha convertit en un jugador amb molt de pes a la gespa i també dins del vestidor.
Fotografia: Judit Andreu – UESA


