El Sant Andreu ha empatat sense gols contra el Manresa al Congost i s’ha classificat pel ‘playoff’, tot i que haurà d’assegurar el primer lloc en l’última jornada al Narcís Sala.
El Manresa ha començat millor el partit que el Sant Andreu, amb una circulació ràpida i creant perill amb passades verticals a l’esquena de la defensa quadribarrada. L’equip de Cristian Garcia no ha estat còmode a la gespa del Congost, però ha resistit l’embat dels manresans i no ha concedit oportunitats de gol. La sensació de perill, però, ha estat una constant els primers vint minuts.
El Sant Andreu s’ha espolsat el domini local i a poc a poc ha començat a créixer en el partit, tot i que la iniciativa era bagenca. Les arribades, però, han estat amb comptagotes. Serramitja ha fabricat dues ocasions. A la primera, Juanan no ha pogut connectar la rematada. A la segona, una centrada ha tocat un defensor i Marc Vito, amb el peu, ha evitat que entrés a porta. Els andreuencs han tancat bé al darrere i han marxat amb un empat al vestidor.
A la represa, el ritme del partit no ha variat. La segona meitat ha estat més igualada i ambdós equips no han pogut generar oportunitats clares de gol. Aleix Díaz ha xutat desviat (51’) i Marc Vito ha blocat un xut de falta de Ton Alcover (68’) i una rematada potent però centrada de Llamas (75’).
Amb l’empat final, combinat amb la derrota de la FE Grama, el Sant Andreu ha aconseguit la classificació pel ‘playoff’. Queda una última jornada la setmana vinent al Narcís Sala, on els quadribarrats volen cloure la temporada regular amb una victòria que asseguri el primer lloc.
Fotografia: Judit Andreu – UESA
FITXA TÈCNICA
CE Manresa (0): Marc Vito, Amantini, Solernou (De Sande, 57′), Castanyer, Juli Serrano, Cuello (Álex Sánchez, 57′), Noah (Èrik Rafael, 57′), Izan Checa (Uri Pérez, 70’), Toni Sureda (Biel, 83’), Aleix Díaz i Àlex Iglesias.
UE Sant Andreu (0): Arnau, Llamas, Yaya, Oumar, Noguera, Kilian, Alcover, Juanan (Kuku, 81’), Carreón, Ferrón (Lawson, 65’) i Serramitja (Franco, 89′).
Àrbitre: Sr. Ollé Lladó (del. Tarragona), ha amonestat De Sande pels locals i Llamas, Noguera i Alcover pels visitants.
Incidències: partit corresponent a la Jornada 5 de la Fase 2 de la Tercera Divisió (Grup V), disputat a l’estadi Municipal el Congost.


