Femení: Refer-se de l’ensopegada

El primer equip femení juga aquest dissabte davant la Penya Barcelonista Barcino al Narcís Sala (20.00h) el partit corresponent a la jornada 10 que es va ajornar per casos de coronavirus.

La derrota del Sant Andreu al camp del Martinenc tan sols va ser un petit sotrac en la gran temporada que està fent l’equip de Toni Polidano. I demà, les andreuenques tenen l’oportunitat de refer-se de la derrota tornant a sumar de tres en lliga i retobar-se amb la victòria.

Serà l’últim partit del conjunt quadribarrat en aquesta primera volta, que sigui com sigui, l’acabarà instal·lat en la zona alta de la classificació i pugnant per la primera plaça, a més de ser -actualment- l’equip menys golejat de la categoria.

Tot i això, la Penya Barcelonista Barcino, amb dos partits menys, també és un dels equips punters de la lliga, ja que només ha perdut dos partits aquest curs.

Fotografia: UE Sant Andreu

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS