Tercer triomf consecutiu del Sant Andreu. Els gols de Fassani i Manel Busquets han permès de sumar els tres punts contra el Sants en un partit molt competit a l’Energia.

Victòria molt important pel Sant Andreu, que permet que l’equip es consolidi a la cinquena posició i escurci la distància amb el quart. Els quadribarrats han sortit amb dos davanters, amb Busquets acompanyant a Fassani, i el plantejament no podria haver sortit millor.

Després d’una primera arribada, amb xut de Pau Morer (10’), el Sant Andreu s’ha avançat gràcies a una gran jugada individual de Busquets. Gimeno ha recuperat la pilota en fase de sortida del Sants i l’ha cedida a Busquets, escorat a la dreta. El davanter andreuenc ha creat desequilibri amb velocitat i ha fet la passada de la mort a Fassani, que no ha perdonat (19’).

Quedava molt partit per davant, però el gol ha permès que  l’equip de Xavi Molist jugués amb més tranquil·litat. Llamas ha fregat el segon a la sortida d’un córner (30’), i tot seguit Ramos ha desviat el primer tir del Sants. En una nova arribada de Busquets per la dreta, Fassani ha deixat passar la centrada per a l’arribada d’Argilaga, però el xut del lateral ha topat amb un defensa (38’).

Els quadribarrats han ampliat la renda a l’inici de la segona part. Busquets ha protagonitzat una nova jugada individual per la dreta després de rebre una passada llarga de Gimeno, però aquesta vegada ha definit amb un xut sec i creuat per a anotar el seu primer gol (48’). L’alegria ha durat poc, atès que Favio ha anotat l’1 a 2 a la sortida d’una falta lateral (52’).

El Sant Andreu no s’ha deixat impressionar i ha continuat atacant per a marcar el tercer. Gimeno ho ha provat de falta amb un xut ras, Pau Morer ha fet un primer intent blocat per Antonell (56’), i el travesser ha negat el gol a Argilaga a la jugada següent en una centrada-xut.

Els santsencs també han tingut les seves opcions, amb una jugada de perill que ha obligat Miguel Ramos a fer una doble intervenció (60′). Aparicio, Merchán i Èric també han tingut opció de xutar a porteria, però entre Antonell i la defensa han mantingut el marcador inamovible. A la recta final, el Sant Andreu ha tancat bé l’àrea i no ha concedit oportunitats al conjunt local.

El Sant Andreu encadena la tercera victòria consecutiva i se situa amb 44 punts, tres més que els perseguidors. La setmana vinent, el Vilassar de Mar visitarà el Narcís Sala.

Fotografia: Judit Andreu – UESA

FITXA TÈCNICA

UE Sants (1): Antonell, Prado, Shota, Portero, Raúl Martínez, Michu (Zaid, 36′), Salamanca (Guillermo, 90′), Carmona, Nico, Favio (Laborde, 81′) i Rayo.

UE Sant Andreu (2): Miguel Ramos, Llamas, Aparicio, Sergi Vives, Noguera, Argilaga, Gimeno, Domènech (Jiménez, 63′), Morer (Merchán, 75′), Busquets (Marc Garcia, 91′) i Fassani (Èric López, 75′).

Gols: 0-1 Fassani (18’), 0-2 Busquets (47’), 1-2 Favio (51’).

Àrbitre: Edward Miguel Gonzales (del. Barcelona), ha amonestat Raúl Martínez i Salamanca pels locals i Llamas, Merchán i Busquets pels visitants.

Incidències: partit corresponent a la Jornada 29 de la Tercera RFEF (Grup V), disputat a l’estadi de l’Energia.

RODA DE PREMSA DE XAVI MOLIST

RESUM DE BETEVÉ

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS