Jorge Carreón complirà el seu segon any de contracte amb el Sant Andreu i jugarà al Narcís Sala per tercera temporada consecutiva.
Nou futbolista confirmat pel Sant Andreu 2022/2023. Jorge Carreón jugarà una temporada més al Narcís Sala, la tercera consecutiva, i complirà el seu contracte signat l’estiu passat per a dues temporades. L’entrenador, Xavi Molist, s’ha reunit amb el futbolista per a confirmar la seva continuïtat.
Esforç innegociable, talent i ubiqüitat a totes les zones de la medular són algunes de les característiques de Carreón, un fixe d’ençà de la seva arribada. El Club celebra la seva continuïtat amb el nou i ambiciós projecte esportiu de cara a la temporada vinent.
Enguany, Carreón ha tornat a ser un futbolista important al mig del camp quadribarrat. Ha disputat 2.511 minuts repartits en trenta partits i ha marcat un gol.
Fotografia: Judit Andreu – UESA


