Sant Andreu s’aboca als carrers per celebrar l’ascens

Unes tres mil persones van citar-se a en una Plaça Orfila plena com un ou per celebrar l’ascens a Segona RFEF amb la plantilla quadribarrada.

L’èxit del Sant Andreu ha desfermat l’eufòria al poble i milers de persones van aplegar-se ahir a la tarda per celebrar l’ascens. Des de la sortida de la plantilla del Narcís Sala ja es podia intuir que seria una tarda de les que passen a formar part de la retina de tot andreuenc.

La zona de l’aparcament de l’estadi era plena i el seguici va acompanyar l’equip pel carrer Santa Coloma, Onze de Setembre, Gran de Sant Andreu i la Plaça Comerç fins a arribar a l’Església i a la Plaça Orfila. La visita tradicional a la parròquia va estar acompanyada de petards a la sortida, i el moment culminant van ser els parlaments des del balcó de la seu del Districte.

Manuel Camino, president, Xavi Molist, entrenador, Joan Noguera, capità, i futbolistes com Albertito, Méndez, Josu, Jaime, Arranz, Fassani, Sergi Vives, Casti, Guzmán, Genís Blasco, Momoh i Cargol van agrair el suport i esforç de l’afició quadribarrada. El delegat, Francesc Vives, i l’entrenador de porters, Sergi Pujol, van arrodonir una festa que va acabar amb la plantilla saltant i ballant amb la gent al mig de la plaça.

Va ser una tarda rodona per celebrar tots junts l’ascens aconseguit. Moltes gràcies a tothom!

Fotografia: Joan Pérez

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS