El Sant Andreu ha superat el Lleida Esportiu al Narcís Sala i avança ronda a la Copa RFEF. La bona actuació de Nil a la porteria i la diana de Forgas han premiat un bon partit dels quadribarrats, que s’enfrontaran a l’Ejea.
Els quadribarrats han afrontat l’eliminatòria de la Copa RFEF davant el Lleida Esportiu amb rotacions després del gran esforç contra l’Hèrcules. Nil, sota pals, s’ha mostrat segur en les primeres intervencions, especialment en un tir des de l’interior de l’àrea (2′).

La primera aproximació perillosa dels andreuencs ha estat un xut de Darbra des de la frontal que ha blocat Satoca (9′). L’assistent ha anul·lat un gol de Martí per fora de joc (15′) i el mateix Martí no ha pogut connectar una bona centrada de Juanan (29′). Juanan ha tingut l’oportunitat més clara en un xut potent que ha refusat Satoca (35′) i Paredes ha provat dos tirs sense encert abans del descans.
El Sant Andreu ha dominat la primera meitat davant un Lleida Esportiu replegat que cercava el contracop. No obstant això, els quadribarrats han resolt les escasses sortides dels lleidatans, que pràcticament no han inquietat la porteria de Nil.

A la segona meitat, el conjunt de Ponent ha amenaçat amb un xut de Chuli que ha aconseguit rebutjar Nil (57′), però ha estat el Sant Andreu qui ha colpejat. Pau Darbra ha fet la passada a l’espai per Forgas, que acabava d’entrar, i en la primera pilota que ha tocat ha fet el control i ha creuat davant Satoca (59′).
El Lleida Esportiu ha fet un pas endavant i ha obligat Nil a lluir-se per evitar l’empat (64′). Montero, amb un tir creuat, ha fregat l’empat (75′). Els quadribarrats han defensat en bloc baix els últims vint minuts, cedint la iniciativa als visitants. Al contracop, Josu i Juanan no han pogut sentenciar el partit en una doble ocasió (83′). En l’últim minut de partit, Nil ha salvat l’empat posant la mà a un xut potentíssim (89′) i Mateo, a l’afegit, ha enviat l’últim tir fora (93′).

La bona actuació del porter andreuenc, ovacionat pel Narcís Sala, el bon treball de l’equip i la diana de Forgas han classificat el Sant Andreu pels vuitens de final de la Copa RFEF. Dimecres vinent, els quadribarrats disputaran la següent eliminatòria al camp de la SD Ejea.
Fotografies: Judit Andreu – UESA
FITXA TÈCNICA
UE Sant Andreu (1): Nil, Serrano, Méndez, Pelegrín, Rosales (Vives, 56′), Juanan, Iker (Albertito, 66′), Darbra (Guzmán, 74′), Pochito, Paredes (Josu, 56′) i Martí (Forgas, 56′).
C. Lleida Esportiu (0): Satoca, Neyder, Figueras, Toni Vicente (Chuli, 56′), Montero, Agüero, Ton Ripoll, Rubio (Mateo, 46′), Javi Soto (Cortijo, 46′), Isah (Quadri, 60′) i Campins.
Gol: 1-0 Forgas (59′).
Àrbitre: Gamaliel Escobar López (Col·legi de Las Palmas), ha amonestat Martí pels locals i Mateo, Isah, Neyder i Montero pels visitants.
Incidències: partit corresponent a l’eliminatòria de setzens de final de la Copa RFEF, disputat a l’estadi Narcís Sala.


