El Juvenil A del Sant Andreu va empatar a un contra l’Atlètic Segre en un partit on els andreuencs van jugar amb un menys durant 20 minuts.
El Sant Andreu no va aconseguir trobar el seu joc al llarg de la primera meitat, tot i que van saber competir en tot moment. Malgrat això, passada la mitja hora de joc l’equip visitant va aconseguir obrir la llauna (33′).
El guió a la represa va canviar, i els de Juanjo Roldán van agafar el timó del partit, controlant la pilota i arribant amb perill a l’àrea contrària. A l’equador de la segona meitat, però (74′), el porter andreuenc va cometre un penal que li va costar la targeta vermella.
L’Atlètic Segre va fallar la pena màxima i poc després (78′), el Sant Andreu va trobar l’empat. Una jugada per la banda dreta va acabar als peus d’Iker Torres, que va enviar la pilota al fons de la xarxa.
Al tram final, el partit es va tornar boig i tots dos equips van poder decantar la balança a favor seu. Al final, un punt per a cadascú. Ara, el Sant Andreu suma 7 punts de 9 possibles i diumenge que ve jugarà contra el CF Damm a domicili.
Fotografia: David Lecumberri


