El Juvenil A del Sant Andreu va acomiadar l’any 2023 amb una derrota, a casa, contra l’Olot (1-2).
El Sant Andreu va sortir poc connectat al terreny de joc, sense acabar de dominar la pilota i trobar el seu joc. L’Olot, en canvi, va aprofitar dues ocasions abans de la mitja hora de joc per avançar-se al marcador per partida doble.
Un cop dur pels andreuencs, que van canviar el sistema i a partir d’allà el joc va millorar. Izan Monge, abans del descans, va escurçar distàncies (1-2).
A la represa, l’equip quadribarrat va ser millor, va tenir més pilota i va crear més perill a l’àrea contrària. Malgrat la insistència i les bones ocasions, la pilota no va entrar i no va aconseguir puntuar.
Ara, el Sant Andreu ocupa la setena posició amb 18 punts. El proper partit de l’equip de Juanjo Roldán serà el 13 de gener, també a casa, contra el Sabadell B.
Fotografia: David Lecumberri


