La Federació de Penyes de la UE Sant Andreu ha organitzat el desplaçament a Alacant per assistir al partit al camp de l’Hèrcules el diumenge 4 de febrer a les 18:00h.
Hi ha 24 places lliures a un autocar gestionats per la Federació de Penyes de la UE Sant Andreu pel desplaçament de l’afició quadribarrada a Alacant, a l’estadi José Rico Pérez del CF Hércules. El preu és de 40€ i cal pagar en efectiu a les Oficines del Narcís Sala fins al 2 de febrer. Cal donar nom, cognom i telèfon de contacte.
La sortida serà a les 09:00h del diumenge 4 de febrer des de l’aparcament de l’estadi Narcís Sala, i la tornada serà quan acabi el partit, que es jugarà a les 18:00h. El preu és de 40€ i cal pagar en efectiu a les Oficines del Narcís Sala fins al 2 de febrer.
Les entrades pel partit tindran un cost de 10€ pels socis del Sant Andreu. També podran comprar-se per internet. Els sectors per l’afició andreuenca són el 1110 (151 places) i el 2140 (542 places). Us recomanem de comprar l’entrada al sector 1110 per tenir tota l’afició agrupada!
INFORMACIÓ RELLEVANT DEL VIATGE
- Es convoca a tothom a l’aparcament del Narcís Sala a les 08:30h. La sortida serà a les 09:00h sense demora.
- Només es faran les parades que marqui el conductor, per tant, es recomana de dur el menjar de casa.
- La tornada serà immediatament quan acabi el partit i se soparà durant el trajecte, en alguna aturada curta.
Fotografia: Judit Andreu – UESA


