El Sant Andreu ha empatat contra l’Europa en el derbi al Narcís Sala. Jordi Cano ha avançat els graciencs a la primera part i Jurado ha restablert la igualtat en una segona en què els quadribarrats han estat superiors, però sense el premi de la victòria.

Derbi elèctric en un Narcís Sala de gala amb més de 6.531 espectadors que han presenciat un partidàs entre el Sant Andreu i l’Europa. L’equip de Xavi Molist ha estat superior en línies generals, tot i que els graciencs han tingut el seu moment després del gol a la primera part i han pogut sentenciar en un contraatac. Les afeccions han ofert dos ‘tifos’ espectaculars en l’inici del partit, just després que el públic s’unís per a entonar ‘Els segadors’.

El Sant Andreu ha estat més dominador amb pilota els primers minuts. Marcos Mendes ha estat a punt d’aprofitar una errada de Cano, però s’ha entrebancat en la cursa i el capità escapulat ha pogut resoldre la situació quan el davanter andreuenc quedava sol davant Flere (16′). Ha estat l’única oportunitat clara la primera mitja hora de joc, sense que cap dels dos equips concretés xuts a porta. Al minut 28, Àlex Pla ha llançat una passada llarga a Jordi Cano, que ha guanyat l’esquena a la defensa i ha definit davant Nil (28′).

El gol ha donat embranzida a l’Europa, que s’ha apoderat de la pilota fins al descans. Els quadribarrats han quedat noquejats una bona estona i Nil ha refusat un xut perillós dins l’àrea (29′). Han estat els pitjors minuts del Sant Andreu, però l’Europa no ho ha pogut aprofitar. Tanmateix, els visitants han marxat amb avantatge al vestidor.

A la represa, el to del partit ha canviat. Els andreuencs han començat a tenir de nou la pilota i han demostrat caràcter i personalitat per a buscar la remuntada. Serrano ha tingut una ocasió claríssima que s’ha fabricat amb un control màgic, però el tir l’ha repel·lit el travesser (57′). L’Europa ha esperat a camp propi i ha tingut l’opció de sentenciar el derbi en una pilota llarga de Flere que Jordi Cano ha desaprofitat davant Nil, enviant el xut fora (61′).

Pràcticament en l’acció següent, els quadribarrats han aconseguit l’empat. Lucas Viña ha centrat des de l’esquerra i Jurado ha arribat a la frontal de la petita per a forçar el gol en pròpia porteria de Neeskens (62′). El Narcís Sala ha esclatat i el Sant Andreu ha percudit, però ha topat amb Flere en totes les ocasions. Paredes i Max Marcet han tingut bones oportunitats, però el porter visitant les ha resolt amb solvència.

L’empat manté el Sant Andreu a un punt de l’Europa quan falten cinc jornades perquè acabi la lliga. Diumenge vinent, a les 12:00h, el Sant Andreu visitarà el camp de la Penya Deportiva i els graciencs rebran el Sabadell al Nou Sardenya.

Fotografies: Álvaro Martin – UE Sant Andreu

FITXA TÈCNICA

UE Sant Andreu (1): Nil, Méndez, Saturday, Casti (Guille, 82′), Lucas Viña (Josu, 82′), Torices (Marcet, 58′), Darbra, Albertito, Jurado, Serrano (Aliaga, 82′) i Mendes (Paredes, 66′).

CE Europa (1): Flere, Neeskens (Urbina, 85′), Campeny, Cano, Guillem, Sgrò, Meshak (Caravaca, 72′), Àlex Pla (Ibuki, 85′), Noel, Adnane (Mahicas, 76′) i Jordi Cano (Pime, 76′).

Gols: 0-1 Jordi Cano (27′), 1-1 Neeskens p.p. (62′).

Àrbitre: Ekaitz Ikiñi García Arriola (Comitè Basc), ha amonestat Jordi Cano, Neeskens, Meshak, Noel, Àlex Pla i Caravaca.

Incidències: partit corresponent a la Jornada 29 de la Segona RFEF (Grup III), disputat a l’estadi Narcís Sala amb 6.531 espectadors.

CONFERÈNCIA DE PREMSA DE XAVI MOLIST

RESUM DE BETEVÉ

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS