La pretemporada començarà el 15 de juliol i el Sant Andreu farà una estada de tres dies a Mallorca

La plantilla del Sant Andreu començarà els entrenaments el 15 de juliol i farà una estada de tres dies a Mallorca.

Natxo González, dirigirà la seva primera pretemporada com a entrenador del Sant Andreu en el seu retorn al Narcís Sala a partir del dimarts 15 de juliol a les 19:00h. Abans, la plantilla farà les proves mèdiques i els tests físics el dilluns 14 de juliol. Quatre juvenils participaran en la pretemporada del primer equip. Són Aitor Capitán (porter, provinent del FC Martinenc), Marcos Castillo (lateral esquerre, provinent del Juvenil ‘A’ de l’Europa), Gerard Montero (mitjapunta, provinent del Juvenil ‘A’) i Santi Abeso (extrem, provinent del Juvenil ‘B’).

Els dies 21,22 i 23 de juliol, el Sant Andreu farà una estada a Mallorca, on en el tercer dia jugarà el primer amistós contra el primer equip del RCD Mallorca a les 09:30h a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio, de gespa natural.

Durant l’agost, el Sant Andreu començarà a entrenar-se als matins (09:30h). La segona cita de la pretemporada serà dissabte 2 d’agost en un amistós contra la UE Tona al Municipal de Tona a les 18:00h, també de gespa natural.

Com és habitual, el Sant Andreu participarà en el Torneig d’Històrics, que es jugarà al Municipal del Guinardó entre els dies 4 i 10 d’agost. Dotze clubs participaran en la XXXIX edició de la competició, en la qual el Sant Andreu s’ha proclamat campió en sis ocasions, les dues últimes consecutives. El sorteig de l’Històrics ha emparellat els andreuencs amb el Sants i el Muntanyesa en la fase de grups, que disputarà el dimecres 6 d’agost. En cas d’accedir a les semifinals i a la final, es jugarien el dissabte 9 i el diumenge 10 d’agost.

Un cop acabi el torneig, el Sant Andreu jugarà els partits següents:

  • Dissabte 16 d’agost: CP San Cristóbal – UE Sant Andreu (Ca n’Anglada – 20:00h)
  • Dimecres 20 d’agost: UE Sant Andreu – CE Manresa (Narcís Sala – 19:30h)
  • Dissabte 23 d’agost: UE Sant Andreu – CF Badalona (Narcís Sala – 19.30h)
  • Dimecres 27 d’agost: UE Sant Andreu – CF Montañesa (Narcís Sala – 19:30h)
  • Dissabte 30 d’agost: UE Cornellà – UE Sant Andreu (Nou Municipal de Cornellà, horari per confirmar)

S’informa que en els partits que es juguin al Narcís Sala l’entrada serà lliure i que només s’obrirà la Tribuna.

En total, el Sant Andreu disputarà set partits de pretemporada, a més dels que jugui al Torneig d’Històrics, i la lliga començarà el cap de setmana del 6 i 7 de setembre.

Fotografia: UE Sant Andreu

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS