El Sant Andreu s’enfronta a l’Espanyol ‘B’ només 72h després de l’exigent eliminatòria contra el Celta. Els quadribarrats volen retrobar-se amb la victòria a la lliga després de tres jornades.
L’èpica eliminatòria de Copa contra el Celta de Vigo va deixar una gran imatge del Sant Andreu. Minuts de bon futbol, sabent patir i competir fins al final contra un rival de Primera Divisió i que juga competició europea han de permetre d’agafar confiança de cara a les últimes jornades de l’any, tres partits en què cal intentar sumar els màxims punts possibles abans de Nadal. Serà, a més, el dia en què acaba la Festa Major de Sant Andreu de Palomar i el Club ha organitzat una “Fan Zone” amb música i activitats familiars per estimular la prèvia a partir de les 14:00h a la Rambla Onze de Setembre.
El desgast físic i mental i les baixes no juguen a favor, però l’equip de Natxo González vol fer-se fort de nou al Narcís Sala per intentar superar un rival sempre exigent. L’Espanyol ‘B’ visita l’estadi andreuenc, on habitualment suma punts, en plena forma i amb onze jornades consecutives sense perdre. El filial blanc-i-blau té un punt més que els andreuencs i és un rival directe per accedir a les places de play-off.
Els quadribarrats no podran comptar amb Blanco ni Marcet per sanció, ni amb Salvans ni Mendes per lesió. Els juvenils Lluc Morales i Moha Jallow completen la convocatòria.
UE SANT ANDREU – RCD ESPANYOL ‘B’
Competició: Jornada 14 de la Segona RFEF (Grup III)
Horari: diumenge 7 de desembre, a les 18:00h
Estadi: Narcís Sala
Arbitratge: Nil Cubas (Comitè Balear), assistit per Ricardo Morey i Manuel Martínez
Seguiment: @uesantandreu, Betevé i La Xarxa
Fotografia: Álvaro Martin – UE Sant Andreu


