Sant Andreu – Barbastro: estrena en terres aragoneses

El Sant Andreu estrena el 2026 amb la visita a la UD Barbastro demà a les 12:00h, en un partit en què es preveu un bon desplaçament de l’afició quadribarrada amb tres autocars i uns 200 desplaçats.

Comença l’any i acaba la primera volta. El Sant Andreu vol fer-ho amb una victòria lluny del Narcís Sala que es resisteix d’ençà del 19 d’octubre (1-2 a Reus). Cal trencar la mala ratxa de quatre jornades a domicili sense guanyar (dos empats i dues derrotes) i fer-ho amb el suport de l’afició quadribarrada, que tornarà a mobilitzar-se per a acompanyar els andreuencs en terres aragoneses.

El Barbastro ocupa posicions de descens amb 18 punts, set menys que el Sant Andreu, i només ha aconseguit dues victòries i dos empats en els seus vuit partits com a local. El seu màxim golejador és el davanter búlgar Kun, que ha fet més de la meitat dels gols del conjunt aragonès amb set dianes a la categoria.

Són baixa Hudson per malaltia, Pons per molèsties i Salvans per lesió. Entren a la convocatòria els juvenils Asier Melero y Sebas Salazar.

UE SANT ANDREU – UD BARBASTRO

Competició: Jornada 17 de la Segona RFEF (Grup III)
Horari: diumenge 4 de gener, a les 12:00h
Estadi: Municipal d’Esports de Barbastre
Arbitratge: Miguel Gómez (Comitè de Madrid), assistit per Miguel Melón i Mario Cruz
Seguiment: @uesantandreu i Betevé (Twitch i web)

Fotografia: Álvaro Martin – UE Sant Andreu

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS