El Sant Andreu torna a salvar un empat remuntant amb dos gols de Lucas Viña i Alexis.
El Sant Andreu ha començat amb mal peu encaixant un gol ben d’hora. Pau Salvans ha fet una bona jugada individual a la banda dreta per a assistir a Marc Mas dins l’àrea i batre Iñaki (4′). L’Olot ho ha tornat a intentar amb una rematada de Pedro del Campo que ha sortit per damunt de la porteria local. Durant el primer quart d’hora el Sant Andreu no ha pogut reaccionar després de rebre una galleda d’aigua freda. Progressivament han intentat fer-se amb el domini de la possessió, però els ha costat trobar moviment amb pilota.

Marc Mas ha tornat a trepitjar l’àrea andreuenca amb un xut que ha marxat desviat (31′). Albertito, qui ha disputat el seu partit número 200 amb la samarreta del Sant Andreu, ha tingut l’única opció d’arribada amb una rematada llunyana que ha marxat pel lateral de la porteria de Pol Ballesté (35′). Iñaki ha salvat el segon dels locals amb una bona estirada de cames després de la rematada dins l’àrea d’Enri (38′).Lucas Viña ha pogut trobar el gol en la darrera jugada amb una rematada que no ha trobat porteria, però els andreuencs gairebé no han trobat la manera de fer mal a la defensa de l’Olot durant la primera meitat.
A la represa, els de la Garrotxa, han baixat les línies i el Sant Andreu ha pogut tenir més la pilota. L’Olot, que ha tornat a igualar el partit, ha tornat a colpejar amb un golàs de xilena d’Enri després d’un servei de cantonada (59′). Natxo González ha volgut canviar el partit amb l’entrada de Serrano, Marcet i Walid.

Després d’uns minuts complicats pels quadribarrats, Lucas Viña ha retallat distàncies amb un bon gol des de fora de l’àrea al pal llunyà de Ballesté (71′). A partir del gol, el Sant Andreu ha començat a assetjar l’àrea rival amb l’entrada dels davanters. Alexis ha posat l’empat al marcador amb una fuetada potentíssima fora de l’àrea (82′). Els andreuencs no han pogut gaudir de l’ocasió definitiva per a fer el tercer i han sabut aferrar-se al punt amb un tros d’aturada d’Iñaki a la darrera jugada del partit.
Els gairebé 300 andreuencs han pogut veure com l’equip ha aconseguit un punt patit. Diumenge vinent, a les 18:00h, el Sant Andreu rebrà el Girona ‘B’ al Narcís Sala.
Fotografies: Álvaro Martin – UE Sant Andreu
FITXA TÈCNICA
UE Olot (2): Ballesté, Maffeo, Ayala, Robert Costa, Arumí, Pedro del Campo (Carlos Martínez, 83′), Martí Soler, Salvans (Marcillo, 52′), Albert López, Ruben Enri (Nuha, 72′) i Marc Mas (Pau López, 83′).
UE Sant Andreu (2): Iñaki, Pablo (Serrano, 60′), Javi Gómez, Andreu, Blanco, Lucas Viña, Torices, Albertito (Armand, 76′), Alexis, Sergi Garcia (Marcet, 60′) i Marcos Mendes (Walid, 60′).
Gols: 1-0 Marc Mas (4′), 2-0 Enri (59′), 2-1 Lucas Viña (71′), 2-2 Alexis (82′).
Àrbitre: Cándido Jesús Rodríguez (Comitè de Las Palmas), ha amonestat Robert Costa (65′) pels locals, i Viña (89′), Walid (92′) i Alexis (92′) pels visitants.
Incidències: partit corresponent a la Jornada 21 de la Segona RFEF (Grup III), disputat a l’estadi Municipal d’Olot.


