Triomf de mèrit al Guinardó (0-1)

El Juvenil A del Sant Andreu va guanyar (0-1) al camp del Martinenc i suma tres punts vitals en la lluita per l’ascens a Divisió d’Honor.

L’enfrontament no va començar de la millor manera per als andreuencs, ja que el Martinenc va disposar de dues ocasions molt clares en els primers minuts. Però Nico Aguilera va aparèixer amb dues intervencions de molt mèrit per mantenir l’empat i donar aire a l’equip en un moment delicat.

A partir d’aquí, el Sant Andreu va saber reaccionar bé i va anar fent un pas endavant, aconseguint que el partit es jugués cada vegada més a camp rival. Durant la primera meitat, una de les accions més destacades va arribar després d’una bona jugada individual d’Arnau, que va finalitzar amb un xut creuat que va obligar el porter local a intervenir. També hi va haver diverses situacions de perill a pilota aturada.

A la represa, l’equip va mostrar una millor versió, interpretant millor què demanava el partit i fent un pas endavant també a nivell tècnic. Tot i això, abans del gol encara hi va haver una ocasió molt clara: després d’un servei de banda prolongat per Óscar Campano, Moha va tenir una gran oportunitat, però la seva rematada va marxar per sobre del travesser.

El premi a la bona feina va arribar al minut 69. En una acció per banda, Cheikh va posar una centrada lateral, Arnau va rematar, el porter va poder refusar en primera instància, però en la segona acció el mateix Arnau va enviar la pilota al fons de la xarxa per fer el 0 a 1.

Amb el marcador a favor, el Sant Andreu es va mostrar sòlid i seriós en defensa, gestionant bé els tempos del partit i la mínima avantatge. L’equip, fins i tot, va generar situacions per sentenciar amb un segon gol. La més clara la va tenir Arnau Coll, però no es va poder concretar, fet que va permetre al Martinenc arribar viu als últims minuts.

Ja en el temps afegit, al minut 95, el conjunt local va disposar d’una última acció a pilota aturada amb tot l’equip —inclòs el porter— incorporat a l’àrea. Tot i la tensió del moment, el Sant Andreu va defensar l’acció amb solvència abans que l’àrbitre assenyalés el final del partit.

Amb aquesta victòria, el Sant Andreu continua tercer a la classificació i és el primer equip que pujaria a Divisió d’Honor. L’equip de Sergio Sendra té el Badalona 4 punts per sota, i el Reus, a 5 de distància.

Fotografia: UE Sant Andreu

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS