Alexis Garcia renova amb el Sant Andreu

L’extrem de Parets del Vallès renova automàticament el seu contracte fins al juny del 2027 després de l’ascens aconseguit a Primera RFEF i d’haver assolit els objectius de participació establerts.

La UE Sant Andreu comunica que Alexis Garcia continuarà vestint la quadribarrada després d’activar-se la renovació automàtica del seu contracte amb l’ascens a Primera Federació i haver assolit els objectius de participació establerts.

L’extrem català complirà la seva tercera temporada al Narcís Sala en la seva segona etapa com a jugador andreuenc, després d’arribar aquest estiu com a reforç per a l’atac. L’atacant ha estat imprescindible per assolir l’ascens a Primera Federació, amb un gran rendiment aquesta temporada que es veu reflectit en els seus números.

Aquest curs ha disputat 36 partits entre totes les competicions, anotant deu gols i repartint set assistències. Alexis també va marcar el gol contra el Celta a la Copa del Rei en un partit que passarà a la història del Club.

Fotografia: UE Sant Andreu

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS