Christian Rueda pren el timó del Juvenil A

Rueda, entrenador de la casa, assumeix la banqueta del Juvenil A fins al final de la temporada, amb l’objectiu d’aconseguir la permanència a la Divisió d’Honor.

El nou entrenador del Juvenil A serà Christian Rueda, que es farà càrrec de l’equip fins que conclogui la temporada, després de la destitució d’Iván Díaz-Cano. El Club aposta per un entrenador que coneix la casa per a mirar de revertir la dinàmica de l’equip.

Actualment, Rueda és coordinador de futbol 11 al Club i té experiència al futbol base del Sant Andreu tres temporades d’entrenador, a l’Infantil A i al Juvenil B, a més d’equips del planter del Badalona, la Fundació Grama i el Cornellà.

Rueda, que avui ja ha dirigit l’entrenament, intentarà aconseguir la permanència a la Divisió d’Honor en les vuit jornades que resten perquè s’acabi la lliga. El primer partit serà d’alta exigència, amb la visita del FC Barcelona dissabte vinent a les 17:30h al Narcís Sala.

Fotografia: UE Sant Andreu

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS