El Juvenil A del Sant Andreu va vèncer el CE L’Hospitalet (3-1) i ha sumat 4 victòries en els últims 6 partits.
El Sant Andreu està acabant la temporada amb molt bons números. L’equip quadribarrat ha aconseguit 14 dels últims 18 punts i és un dels equips més en forma de la competició. Davant els riberencs, els homes de Sergio Sendra van haver d’aixecar un marcador advers.
L’Hospitalet va obrir la llauna passat el quart d’hora de joc, i els andreuencs, després de fer alguns ajustaments tàctics, van trobar el gol de l’empat abans del descans. Nico va caçar una pilota llarga i va empatar el matx després de batre el porter visitant.
A la represa, el Sant Andreu va continuar dominant i Tariq va donar avantatge als quadribarrats transformant un penal. Ja al tram final, De Gea, que va entrar des de la banqueta a la primera meitat, va sentenciar el duel i va assegurar els tres punts.
Ara, el Sant Andreu ocupa l’onzena posició amb 35 punts. Aquest cap de setmana, l’equip de Sergio Sendra descansa. El proper partit serà al camp de la Fundació Esportiva Grama.
Fotografia: UE Sant Andreu


