Atlètic Segre – Sant Andreu: alçar el vol

El Juvenil A del Sant Andreu visita demà el camp de l’Atlètic Segre (18:00 h) amb l’objectiu de sumar la segona victòria consecutiva i tornar a endinsar-se en una bona dinàmica.

Després d’un novembre un pèl irregular, el Sant Andreu afronta el darrer partit del mes amb optimisme gràcies à la victòria de la setmana passada davant el Martinenc. Un duel que va servir per tornar a tenir bones sensacions i refermar la presència a la part alta de la taula. Davant l’Atlètic Segre, el conjunt de Sergio Sendra buscarà un nou triomf lluny del Narcís Sala.

L’Atlètic Segre, però, no ho posarà gens fàcil. L’equip de Ponent està necessitat de punts, ja que tan sols ha guanyat un partit en tota la temporada i fa gairebé dos mesos que no suma tres punts. A més, el Ramon Farrús serà un camp complicat, ja que l’equip lleidatà només ha cedit una derrota en el que portem de curs.

Fotografia: Álvaro Martín – UE Sant Andreu

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS