El Juvenil A del Sant Andreu va derrotar l’Atlètic Segre (3-1) en un partit que es va decidir a la primera meitat. Els quadribarrats fan una passa més cap a l’objectiu de l’ascens a Divisió d’Honor.

L’inici dels quadribarrats va ser fulgurant. Amb un equip intens, decidit i molt eficaç en els metres finals, en només 23 minuts es van transformar tres accions de perill en tres gols. Arnau Coll va ser el gran protagonista d’aquest tram inicial, intervenint directament en les tres jugades clau: primer, provocant el penal que va obrir el marcador. Després, recuperant una pilota i assistint Sebas perquè marqués a porteria buida, i finalment, generant una acció que, després de la intervenció del porter rival, va permetre a Asier aprofitar el rebot per fer el 3-0.

Els gols van arribar en contextos diferents —penal, transició ofensiva i acció a pilota aturada—, evidenciant la capacitat de l’equip per fer mal en diverses situacions i la seva gran eficàcia en el tram inicial del partit.

A la segona part, el ritme va decaure i el joc es va equilibrar més, amb poques ocasions destacables. L’Atlètic Segre va escurçar distàncies després d’una centrada lateral en una de les seves poques arribades amb perill. Tot i això, el Sant Andreu va mantenir el control i fins i tot va disposar d’alguna oportunitat per ampliar l’avantatge, però sense encert en la definició.

Amb aquest triomf, el Sant Andreu continua sumant de tres i es manté en la part alta de la classificació. L’equip és tercer amb 44 punts, 8 més que el Reus, el principal perseguidor.

Fotografia: UE Sant Andreu

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS