Comunicat oficial: actualització de la instal·lació de gespa natural al Narcís Sala

Comunicat de la UE Sant Andreu amb relació als últims avenços en el projecte d’adequació del Narcís Sala als requisits per poder-hi competir a Primera RFEF.

La UE Sant Andreu informa que s’avança dins els terminis previstos en el projecte d’adequació de l’estadi Narcís Sala per complir amb tots els requisits de la Primera Federació. Divendres es va publicar la licitació fins al 3 de juliol, per la via d’urgència, amb una exposició de motius coherent. Per arribar fins aquest punt, les últimes setmanes el Club, l’IBE i el Districte de Sant Andreu han estat treballant intensament i en contacte permanent, amb diverses visites tècniques al Narcís Sala i la redacció del projecte executiu, dins els terminis que marca la tramitació de la licitació per la via d’urgència.

El projecte no només inclou la substitució de la gespa artificial del Narcís Sala per la nova gespa natural, sinó també la renovació de tot el sistema elèctric per tenir la il·luminació mínima requerida per la RFEF, la creació de nous magatzems, el canvi de les banquetes per millorar la visibilitat des de la Tribuna i la remodelació d’alguns accessos perquè pugui accedir la maquinària a les instal·lacions. En definitiva, és un projecte extens, ambiciós i que respon a les necessitats de la UE Sant Andreu per poder continuar jugant al Narcís Sala a Primera RFEF.

Després d’haver confirmat que s’obre la licitació, el Club pot traslladar a la massa social que la previsió en aquests moments és que les obres puguin començar durant el mes d’agost i que el Narcís Sala estigui disponible a principis de novembre, sempre que no hi hagi imprevistos incontrolables com ara fenòmens meteorològics que endarrereixin les actuacions previstes durant l’estiu, setembre i octubre. Des del Club reiterem el que ja vam comunicar el primer de juny: un cop surti el calendari de Primera RFEF, en funció dels rivals com a local que el Sant Andreu tingui les primeres jornades, es treballarà l’opció de l’estadi més adient per cada partit, sempre que la RFEF i tercers ho autoritzin.

Volem aclarir que en aquell moment no estava definit que Can Dragó fos una opció realment disponible, atès que hi havia diverses converses pendents amb les institucions i les entitats que fan ús de la instal·lació. La provisionalitat d’aquesta instal·lació i l’estat de la situació en aquell moment requeria la prudència necessària des del Club a l’hora de transmetre només informació veraç i contrastada a la massa social del Sant Andreu.

S’ha treballat molt des del dia de l’ascens per poder aconseguir que s’adeqüi el Narcís Sala als requisits de Primera RFEF i fins ara s’han complert els terminis establerts per la legalitat vigent i els compromisos adquirits, de manera que des de la UE Sant Andreu només podem agrair la feina feta als tècnics que s’han implicat en el projecte i la tasca de les institucions, i per tant demanar paciència i confiança en tot aquest procés complex.

Sant Andreu de Palomar, 21 de juny de 2026

 

Per a més informació podeu contactar amb premsa@uesantandreu.cat

SEGUEIX-NOS